Sudah Lama Pendam Rasa Sedih, Cukuplah Sampai Disini – Isma AF7 Akui Rumah Tangga Bergolak

loading...


Setelah sekian lama memendam rasa dan tidak dapat menahan kesedihan di dalam hati, penyanyi Isma AF7 akhirnya mengakui rumah tangga beliau bersama Zul 2by2 tidak dapat diselamatkan lagi. Bagaimanapun, Isma belum bersedia untuk menjelaskan perkara sebenar yang menjadi punca rumah tangganya itu bermasalah.

Pergolakan rumah tangga Isma dan Zul mula menjadi tanda- tanya apabila kedua-duanya memuat naik status di media sosial menggambarkan tentang perpisahan dan kedukaan hati akibat dilukai.

Sukar untuk saya menjelaskan punca sebenar keretakan rumah tangga kami ketika ini. Namun, apabila sampai masanya, saya akan perjelaskan juga. Buat waktu ini, memang ia tidak dapat diselamatkan lagi dan dia sebagai suami pun tiada usaha untuk memperbaiki keadaan.


Saya redha dengan apa yang berlaku. Walaupun duduk serumah, dia tetap tak berubah dan tiada inisiatif untuk memulihkan perhubungan. Saya sudah berusaha mempertahankan rumah tangga ini dan lakukan sebaik mungkin untuk berbaik, namun begini juga kesudahannya.

Isma dan Zul berkahwin pada 16 April 1998 dan dikurniakan lima orang cahaya mata. Harapnya Isma kekal tabah dengan dugaan ini, mungkin jodoh beliau dan Zul sampai di sini sahaja. Kadang-kadang jalan untuk berpisah adalah yang terbaik buat kedua-dua pihak agar tidak terus terluka.

Lagi Yang Viral

Powered by Blogger.