Ika Nabella Mohon Maaf Muat Naik Video Cium Mulut Bersama Suami

loading...


Muat naik video “boomerang” seakan sedang cium mulut bersama suami di akaun Instagramnya, pelakon Ika Nabella sejak beberapa hari lepas dihimpit dengan kecaman daripada netizen apabila video tersebut mula viral di media sosial. Mereka kurang senang melihat aksi Ika dan suaminya meskipun hubungan mereka sudah halal.



Tampil memohon maaf kepada pihak yang tidak selesa dengan videonya itu, Ika bagaimanapun menjelaskan ciuman itu berlaku secara tidak sengaja.

Saya minta maaf kepada mana-mana pihak yang tidak selesa atau rasa geli dengan video tersebut. Kalau anda lihat betul-betul saya bukan cium mulut dengan suami. Malah, kami tidak merancang untuk melakukannya. Ia berlaku secara tidak sengaja. Suami nak cium pipi tapi saya toleh terkena bibir. Malah, saya tergelak sebab rasa kelakar.


Walaupun tidak pernah menyangka isu tersebut akan menjadi viral, Ika buat masa ini belum mahu memadam video berkenaan. Ika juga merasa lega kerana ada sesetengah pihak yang memahami situasinya dan berpendapat perkara ini tidak perlu diperbesarkan.

Lagi Yang Viral

Powered by Blogger.