'Macam binatang berjimak di khalayak' - Netizen

loading...

Viral di media sosial video dua remaja lelaki dan perempuan melakukan perbuatan yang tidak senonoh di sebuah taman permainan yang tidak diketahui lokasinya. 

Video berdurasi kurang dari seminit itu menunjukkan remaja perempuan terbabit terdahulu menggosok kemaluan pasangannya yang baring di penghujung gelongsor. 

Video kedua pula menunjukkan remaja lelaki berkenaan telah menindih pasangannya dan melakukan aksi seperti sedang berasrama. 

Kejadian itu sempat dirakam oleh orang awam yang kemudian memuat naik video itu di media sosial, mengundang pelbagai reaksi netizen. 


Bagaimanapun tindakan perakam berkenaan tidak disenangi oleh netizen yang menyifatkan individu itu lebih mementingkan rakam dan viralkan video itu di media sosial, berbanding menegur pasangan remaja berkenaan. 

Selain itu, netizen juga tidak menolak bahawa punca kejadian seperti ini berlaku kerana anak-anak muda kini terlalu diberi kebebasan menggunakan gajet tanpa dipantau oleh ibu bapa sehingga terlibat dalam gejala sosial yang tidak diingini. 

"Kasihan si ibu yang melahirkan anak. Masa kecil dulu comel, sekarang dah besar tengoklah perangainya. Tak ada rasa malu dengan yang di atas," kata Muhammad Syahir. 

"Apa nak jadi? Yang merakam video ini pun, pergilah tegur atau buat apa yang patut. Macam binatang berjimak di khalayak ramai. Tak ada rasa malu langsung. Serius sedih tengok generasi kita sekarang. Macam binatang dik, binatang," kata Puteri Bonda. 



Lagi Yang Viral

Powered by Blogger.