[VIDEO] 10 Taktik Selamat Bila Datang Lambat Ke Pejabat

loading...

Masalah datang lambat ke pejabat bukanlah ni benda baru ya. Korang yang baca ni pun mesti pernah datang lambat jugak. Masa tulah macam-macam alasan kreatif yang korang bagi supaya bos atau kawan kerja tak bising.
Terbaru viral kisah seorang pekerja ni kantoi menipu bos untuk datang lambat. Sampai kena buang kerja dik oi. Haish!

Jadi, 10 Taktik Selamat Bila Datang Lambat ke Pejabat yang mungkin korang atau kawan korang pernah buat. Bos please take note ya. Hehehe.


Haha adui penat nak melayan kerenah pekerja macam ni. Kreatif betul alasan dorang bila datang lambat. Tapi yang berkabung tu memang win! Haha.

PS: Kalau korang nak cuba teknik ni, ingat ya! Hanya 3 kali je mujarab.

Lagi Yang Viral

Powered by Blogger.