Gadis Ini Hanya Ada RM5 & Selepas Bertanya Pekerja Kafe Berapa Harga Makanan, Ini Yang Terjadi.. Sedih!

loading...


Zaman belajar dulu macam-macam dugaan yang kita hadapi, salah satunya adalah masalah kewangan. Tiap-tiap bulan ibu ayah akan bagi duit belanja untuk beli barang keperluan dan juga makanan. Tapi rasa macam tak cukup, duit tu kadang ada je melencong ke tempat lain.

Dah tu, bila sampai satu masa duit nak buat makan pun tak cukup. Seperti kisah yang dikongsikan oleh gadis ni, dia ingin beli makanan di kafe. Tapi dia takut duitnya tak cukup.. Lalu dia bertanya kepada pekerja kafe dan selepas itu apa yang terjadi pasti buat anda terkesan.


‘Aku nak nangis! Baiknya acik ni..’




Screenshot yang dikongsikan oleh gadis ini telah mendapat lebih 8k perkongsian di Twitter, rata-ratanya memuji sikap pemurah dan baik hati makcik kafe tersebut.

Sumber: Twitter Rel

Lagi Yang Viral

Powered by Blogger.